top of page

Ta chansen att få ett gratis exemplar av e-boken Parasitus

I slutet av förra året lades tyvärr förlaget Epok ner. Epok var ett ungt och modigt förlag (grundat av bl.a. Jonny Berg som sedan startade förlaget Swedish Zombie) som satsade på att ge ut svensk skräcklitteratur och Epok var också förlaget som gav ut min bok skräckthrillern Parasitus.

Det finns fortfarande ett fåtal papperskopior tillgängliga av Parasitus och dessa kommer att säljas på mässor av Elin på Undrantide förlag, som också var den som drev Epok under förlagets sista år. Boken går fortfarande att låna på många bibliotek runt om i landet, men om du är sugen på att läsa Parasitus och vill ha en e-bok helt utan kostnad så kan du skicka mig ett meddelande så sänder jag dig epub filen.

Som författare har man alltid en förhoppning om att ens böcker ska läsas av många människor och därför väljer jag nu att erbjuda Parasitus gratis till alla och envar. Om du har lust/tid/ork så vore det kul om du betygsatte den på Goodreads eller Boktipset efteråt, men det är självfallet frivilligt.

Skicka ett meddelande via min FB sida med din epost adress följ länk här eller alternativt till min epost adress: christian.johansson@live.com

Trevlig läsning

Christian


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page